czwartek, 30 czerwca 2016

[BHB] Glamcat (NarutoxSasuke)


Mężczyzna z niespotykanym wyglądem przez który był traktowany przedmiotowo pewnego dnia spotyka na swojej ścieżce kogoś, kto odmieni jego życie i stanie się najbliższą mu osobą.

Glamcat

Autor: BHB
Pairing: NaruSasu
Gatunek: yaoi
Hasło: -


Hej 😉
Oddaję w wasze łapki kolejne tłumaczenie.
Szczerze mówiąc to opowiadanie podobało mi się bardziej niż poprzednie. Uwielbiam tłumaczyć takie wzruszające teksty 😉 Jednak mam tylko jedno zastrzeżenie do tego lekstu. Jak dla mnie za dużo tu scen erotycznych. W sumie większość opowiadania skupia się tylko na nim. Jednak wolę, jak jest trochę scen neutralnych.
Mam nadzieję, że przyjmiecie ten tekst ciepło i go polubcie.

Kitsune

EN: Support Onigiri Ramen scanlation group by liking/following them and downloading their doujinshi from their site in a native language. Scans of this dj belong to their group.

Cheers,

Sasutard






    T
C
B
E
DOWNLOAD 

download  

2 komentarze:

  1. Witam!
    Mnie również to doujinshi podobało się bardziej niż poprzednie. Tych scen erotycznych faktycznie mogłoby być mniej, ale na szczęście nie zabrakło jakichś przemyśleń bohaterów ;-) w ogóle za każdym razem mordka mi się cieszy, kiedy tutaj zaglądam i widzę coś nowego! Czy doujinshi mnie powali, czy nie, to już mniej ważne. Cieszę się, że mogę zapoznać się z historią, dlatego dziękuję za to, co robicie :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. Nawet nie wiesz jak mnie on cieszy i motywuje by tłumaczyć kolejne historie. Jestem pewna, że reszta grupy ma podobne odczucia.
      Też mnie cieszy, że autorka wplotła do historii trochę przemyśleń i wspaniałą historię ich pierwszego spotkania, która zdecydowanie podbiła moje serce :) Dzięki temu doujinshi dużo zyskał.
      W imieniu grupy dzięki za docenienie naszej pracy.
      Pozdrawiam
      Kitsune

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!