sobota, 11 czerwca 2016

[Signal] And We... Itoshi Kimi no Shinrokibou Hen FIRST (+ENGLISH DOWNLOAD)


Sasuke rozważa studiowanie za granicą, do czego nie chce się przyznać Naruto. Decyzja bruneta zaważy na ich związku. Pchany ambicjami chłopak postanawia postawić wszystko na jedną kartę...
Część trzecia kultowej antologii 'And We...' po latach w końcu w języku polskim!


And We... Itoshi Kimi no Shinrokibou Hen FIRST

Bo My... Droga kariery a wybór mojego ukochanego #1
Autor: Signal
Pairing: NaruSasu
Gatunek: dramat/yaoi
Hasło: -


Męczarnia stulecia! To doujinshi jest jednym z moich ulubionych. A przynajmniej zawsze tak było. Miałam to opublikować jeszcze przed Japonią, bodaj w marcu, ale obie, Dess i ja miałyśmy mega problem z przebrnięciem przez ojcowskie śrutu-tutu Minato o życiu itd. W końcu zebrałam się w sobie i jest. W pełnej krasie. Część druga And We... Itoshi Kimi no Shinrokibou Hen SECOND pojawi się dopiero wtedy, kiedy zakupię skany lub znajdziemy je w sieci. Niestety ilość egzemplarzy była ograniczona i wszystkie zostały na obecną chwilę wysprzedane, a te, które ludzie próbują odsprzedać są trzykroć droższe. Także... odpuścimy na jakiś czas, aż zrobią dodruk.

Połowa doujinshi została zbetowana przez Dess, reszta przez Naru z przyczyn osobistych. Mam nadzieję, że literówek nie będzie przy tak 'wymućkanym'* doujinshi latającym z rąk do rąk xD

Czy jeszcze ktoś nas w ogóle czyta? Tak z czystej ciekawości ^^'

Sasu

*od mućki, krowy. Bo mućka to się mleko, czy tam doi, jedna krowa >>




T
C
B
B2
E
DOWNLOAD POLISH

download  


Fran's done a good job with next publication of And We...!
We are thankful and are waiting for the upcoming side story of Kakashi which also comes from the same anthology. I already sent her all the scans she needs so shouldn't take too long :p
Unfortunately, the second part of this doujinshi has just been released like... 2-3 months ago and the amount of the comics was limited so much that every single one was sold during the SCC25 event in Japan. And We... Itoshi Kimi no Shinrokibou Hen SECOND (And We... Career Path, Choice of My Loved One /Part 1/) is available to purchase but for ¥‎1500 (whilst it's worth around ¥‎600 only...) thus...! I'm not gonna buy it YET. Will try to order in Japan on my next trip next year, hopefully.

Download below. Enjoy!

Sasu




T
C
E

DOWNLOAD ENGLISH


download  

8 komentarzy:

  1. Przeczytałam. Cudowna zarówno historia jak i tłumaczenie. Mimo było ponownie wrócić do jednego z moich ulubionych doujinshi. Nie powiem żeby mi się nie podobało, jednak czuję niedosyt. Nadal nie zostało rozwiązanych tak dużo wątków! Kiedy chłopcy się ujawnią? Jaka będzie reakcja otoczenia, Itachiego, Minato i rodziców Sasuke? Czy Sasuke uda się dostać na wymianę? Czy plany Naru na temat kaligrafii są poważne? A jeśli tak to czy Minato zaakceptuje plany Naru? Czekam również na wątek z Itachim. Na to aż odwiedzi swojego małego braciszka. Szczerze mam również nadzieję, że dowie się o związku naszych chłopców i będzie ich wspierać. No nic. mam nadzieję, że dosyć szybko zrobią przedruk 2 części, może być nawet po japońsku! Bo rzeczywiście trochę nie fair, że ci którym udało się kupić doujinshi wydawany w tak małej ilości dyktują tak wysokie ceny. Jeszcze rozumiem jakby cena była nawet 2 razy większa niż normalnie był sprzedawany. Ale żądać 3 razy więcej to już jest chore.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że gdzieś nam się ten dj w łapy dostanie :p
      Ostatecznie będzie trzeba go gdzieś kupić!

      Usuń
  2. Ja! Ja czytam! Ostatnio nawet planowałam skomentować, ale zupełnie nie miałam do tego dnia i po napisaniu dwóch linijek czegoś, co się zupełnie nie trzymało kupy, zrezygnowałam, wybaczcie! :-)
    Piękniejszego zakończenia dnia, to sobie nawet nie wyobrażałam. Żadnego doujinshi chyba tak nie kocham jak And We, więc przeczytanie tej części po polsku było dla mnie ogromną frajdą :-) jasne, pozostał niedosyt, bo historia wciąż nie jest zakończona, ale nawet przeczytanie tych paru (teraz patrzę, że jest ich ponad 50 i się dziwię... jakoś szybko poszło :D) stron sprawiło mi ogromną radochę, dziękuję!
    Życzę Wam (i sobie), żeby ten dodruk szybko zrobili albo żeby skany znalazły się w sieci! Tak, wiem, samolubne ;p
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Już zaczynam tracić nadzieję, że wszystkich nam stałych Czytelników wywiało i słuch o nich zaginął :D haha!

      And We to jedna z moich ulubionych serii. Wiele bym dała za jej skompletowanie. Szybko się czyta takie 50 stron, ale nad edycja przeszło mi z 3 godziny xD

      Oby dodruk pojawił się i to szybko :>

      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Pewnie, że czytamy! And We należy do moich ulubionych historii i bardzo się cieszę, że mogę ją teraz przeczytać po polsku. Jednak podobnie jak Erroay von Uchiha, odczuwam pewien niedosyt. Z niecierpliwością czekam więc na dodruk! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam <3
      Ciężko teraz o stałego Czytelnika, kiedy kontynuacja mangi Naruto schodzi na... Boruto? Tego nawet nazwać się niczym nie da. Zaczęły wychodzić doujinshi wprowadzające nową generację w tym Boruto i Saradę. Ciekawa jestem czy po opublikowaniu takiego czegoś zachęcimy wszystkich do częstszego nas odwiedzania? xD

      Niedosyt jest. Dobrych parę lat. Dopiero teraz autorka zdecydowała się dorysować drugą część... ><

      Usuń
  4. To ja się może przyznam, że zaglądam tu regularnie, tylko jakoś tak się złożyło, że jeszcze chyba nigdy nie pozostawiłam po sobie komentarza. Jednak to wszystko da się zmienić, więc - w odpowiedzi na zadane pytanie - tak, jestem, czytam, czekam na więcej.

    Co zaś się tyczy samego dj - przeczytałam! Nie rzucił mnie może na kolana, ale chciałam poznać kontynuację "And We", nawet jeśli dopiero jakiś miesiąc temu dowiedziałam się o istnieniu wspomnianej kontynuacji (i przy okazji ktoś mnie zabił spoilerem, poważnie, czemu zawsze ludzie zabijają mnie spoilerami?). I jeśli pojawią się jakieś dalsze części, to je również chętnie wciągnę :D

    Pozdrawiam, życzę powodzenia i (oby) do napisania!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!