środa, 27 lipca 2016

[Neo Touya] Anata ni Furu Yume (MinaNaruKashi)


Minato przez swoją pozycję dużo czasu spędza w pracy przez co ciężko opiekować mu się małym Naruto. Zaniepokojony szczęściem synka zleca Kakashiemu opiekę nad nim.

Anata ni Furu Yume

The Dream That Would Fall On You
Autor: Neo Touya
Pairing: Naruto + Minato + Kakashi
Gatunek: familijne, komedia
Hasło: -


Tym razem przekazujemy wam niezwykle słodki i wesoły tekst. Mam nadzieję, że nie zniechęci was zazdrosny, lekko zaborczy w stosunku do syna Minato. To doujinshi należy do kategorii tekstów, które przyjemnie mi się tłumaczyło. Jedyne co można zarzucić tej historii to to, że jest zdecydowanie za krótka :) Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam miłego czytania.

Pozdrawiam,

Kitsune


Dziękuję w imieniu wszystkich za komentarze pod resztą tłumaczeń. Wciąż pracujemy nad nowymi projektami, tymi mniej znanymi i popularnymi. Jesteśmy z wieloma projektami na bazie korekty i edycji, także można spodziewać się fali nowych doujinshi już niedługo!

Sasu

T
C
B
E

4 komentarze:

  1. No przeurocze! Nie wiem kim mam się zachwycać bardziej: małym Naruto czy Kakashim, który opiekę nad dzieckiem traktuje z taką śmiertelną powagą. Popieram Kitsune, jedyną rzeczą którą można tu zarzucić to to że historia jest zdecydowanie za krótka!
    Jak zawsze dziękuję za Waszą pracę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie urocze doujinshi :-)
    Zazdrosny Minato w żadnym razie nie zniechęca! On mi się wydaje wręcz najbardziej pocieszny w całej tej historii ;-)
    Doujinshi niby krótkie, ale mimo wszystko treściwe, a to się bardzo ceni.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się przykro zrobiło ;(((

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!